Satans lax, kräks och för lång för kram.

4kommentarer


Nedrans fisk!
Jag har blivit knivhuggen.
Rakt i ryggen av en elak lax.
Den var gammal och gav mig en
förgiftning utan dess like.

Laxen åts på lördagskvällen
och tidigt på söndagen slog den till.
Magen dog.
Nästan jag med.
Jag tömdes på allt innehåll.
Livmodern kan ha följt med i vågorna.
Det kändes så.

12 timmar spenderades på toaletten
och det var som en härlig krigzon av död lax.
Men jag fick ut dig, din fule fisk!

När man ligger där som en utslagen hjälte
så behöver man tröst, även jag.
Men jag är för lång.
Det finns inget charmigt med en 1.76 lång
kräkfontän.
Man vill inte krama en sån.
Det är inget sött när en sån lång flaggstång
kryper ihop i fosterställning, det ser bara löjligt ut,
Sträck på dig, långeman!

Så tröst fick man vara utan.
Men jag överlevde.

Kim vs. Lax.
1-0.

Du kommer aldrig mer in i mitt hus.
Du kommer aldrig mer in i min mage.

Nästa gång jag blir sjuk ska jag sätta på skorna direkt
på knäna, så man ser så där tokigt kort ut.
Då kanske man till och med kan få en kram?

4 kommentarer

Madde L

07 Jul 2009 19:17

Din blogg är den roligaste någonsin! Vad får du alla härliga tankar ifrån?



Kramar från en gammal vän

nilla

08 Jul 2009 12:20

mm härligt..låter som min insideout-dag jag hade för ett tag sen. var verkligen ut och in! underbara känsla!

Var

08 Jul 2009 13:40

er alle gamle innlegg??? Jag bruker å samle opp och kose meg med bloggen din når jag inte orkar jobba mere på jobbet :-)



Men lilla gumman, laks er godt. Du måsta bare inte eta syka laksar, eller svelge benene

Moster Laila skal komme och renska til dig neste gang

Jag

08 Jul 2009 13:41

fant-jag fant, bare skjiten som hadde hengt sig lite opp her. Nu er d kaffe och mysetid :-)

Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej