Klabbe, solsting och varm öl.

2kommentarer

Ho ho?

Var är alla?

Varför är hela staden på Arvika?
Vad är det som händer där egentligen?
Festival.

Jag har också ju festival.
Camp Kimpa vs. Arvika.
Detta kommer bli stort.

Här är det kolsyrat vatten som drick.
Kallt!
Spotify spelar precis det man vill.
Dans finns det plats för i hallen
och vill man snusa, så får man.
Sovplats?
Ja.
Mat?
Ja, det med.
Idag serveras det lax.
Sex?
Ja, om detta utökas till
två personer kommer det
bli roligare dock.

Detta år är vi bara en.
Nästa år kanske två?

Jag har hatt, randig tröja och
ett glatt humör.
Varför?
Jo, för Håkan Hellström gick
precis upp på scenen.
Han kommer gå av precis när jag säger
att det är dax att avsluta.
Det kallar jag kalas!

Ensamt?
Nä, inte alls...

...jag har ju jättekul.


2 kommentarer

Lotta

04 Jul 2009 16:09

Kul gumman att du har roligt... ja man får ju inte roligare än man gör sig... Heja Camp Kimpan!!! :D

Emma

05 Jul 2009 21:32

fast "Camp Kissringen" på Arvika var underbart, och massvis med underbara band fick man se!

Kommentera

Publiceras ej