Hängpatten, tuttkräm och mirakel.

6kommentarer

Efter min otroligt smarta idé
att blogga om tuttlyftsoperation...

...ja, efter den idén så
har jag fått det härliga smeknamnet
"HÄNGPATTEN" på jobbet.

Haha.

Alla säger låt bli!
Du duger som du är!

Va?

Men innan jag lägger mig under kniven
så har jag lovat att smörja in pattarna
med någon sorts kräm.
Kollega säger: -det funkar!
Jag säger: - neh?

Men mirakel har skett förr.
Jag hörde om en dam som
haltade väldigt mycket.
En dag bad hon till Gud,
hon bad om att få sluta gå så tokigt
och att benen skulle bli lika långa.
-Visst, sa Gud och lät det ena benet växa till sig.
Snäll!

Så Gud...jag köper krämen imorgon
så hjälper du till lite på traven?

6 kommentarer

nilla

10 Jul 2009 13:11

ÅH! meddela gärna om det funkar!

Emma

10 Jul 2009 15:21

hahahaha.... jag dör! säg till hure går, annars kan vi operera oss lite samtidigt! efter att ha gått ner 20kg, så sitter saker inte riktigt där man vill ha dem.

Karolina

10 Jul 2009 21:13

Jag trodde vi hade kommit överens om att långa platta pattar är det nya svarta? Kavla ut kavla ut gör dem långa och vackra!

Jimmy

12 Jul 2009 23:17

hahaha!

gotta have faith!

Bibbi

14 Jul 2009 09:00

Skönt att se att du är lika tokig som vanligt, haha



Lycka till!! - Bibbi

Kommentera

Publiceras ej