Grebbestad, 24 timmar och sex?

5kommentarer

Jag och min älskade Josefin drog
på karnival.
Långt ut på kusten.

Det var underbart att komma bort från
storstaden för en sekund.

Vi hittade till en husvagn med trevliga karlar.
Där dracks det för första gången på fyra månader.
Jag skötte mig galant och låg med det som kom i min väg.
Nä, jag bah skoja?

Ur en petflaska drack vi Palinka.
Ungersk sprit på hög procent.
Man blev full.

Jag hade en mycket underhållande natt.
Man kan säga att jag höll igång.
Jag var överallt och jag hade kul.
Jag skulle vilja ha kul varje dag.
Men man får inte dricka så mycket.
Vem ska då jobba ihjäl sig om inte jag?

Nu ska jag lägga mig i en soffa och
fundera över mina hyss och kanske
låtsas att jag kommer sköta mig bättre nästa gång.

Jag är bäst på fest.

5 kommentarer

josefin

13 Jul 2009 00:21

haha fint att du målat till dig själv med.

oj va roligt det var igår!!

nilla

13 Jul 2009 00:35

brååååå. välkommen till klubben "vi som gjort massa hyss på grebbestadkarnevalen"

Emma

13 Jul 2009 19:45

knasigt. man kan väl inte bli full sådär bara...tss. =)

Bibbi

14 Jul 2009 08:53

Kikar in och kollar läget. Ser att du har det bra :)



Kram Bibbi

Lyset

18 Jul 2009 19:48

Finsprit på petflaska, de e grejjer det hörru. Kul att de va skoj i alla fall. Ja, här regnar det.

Kommentera

Publiceras ej