Panikångest.

6kommentarer

Jag läser.
Jag läser hur man snabbast kan locka fram en panikångestattack.
Det är roligt.

Man får tips.
Tips:

1. Ta en tjock sovsäck.
2. Åla in med huvudet före.
3. Be en kompis eller familjemedlem sätta sig på öppningen.
4. Kura ihop dig i fosterställning.
5. Tänk på hur du andas.
6. Känn hur luften långsamt tar slut.
7. När paniken ringlar ihop sig som en huggorm i bröstet,
    försök ligga en stud till.
8. Skriiiiik.
9. Du blir utsläppt.

Jag tycker nog att bästa är att om man
övar "dyka sovsäck" många gånger om dagen så kan
man till slut överföra den känslan du hade som inlåst på andra situationer.
Toppen!
Typ kanske...på en buss?
Eller vid skrivbordet på ditt jobb?
Till och med när du plockar blommor på en äng!
Panikångestattacken är såklart mycket MYCKET grymmare om
du grips av den utomhus än om lilla tolaettdörren gått i baklås.
För du kan ju bli räddad då.
Men vem kan släppa ut en människa som står på en strand och skriker?

Alltså jag har förstått att den där panikgrejen är lite inne nu.
Så...dags att börja öva, man vill ju passa in!
Ehum...ja dagens tips, kan man säga.

Btw, jag har åkt polisbil.
Ere ball eller?
Galna tjej som skulle slåss med flaska.
Så himla typiskt tjejer.
Fram med nävarna istället?
Börja veva som aldrig förr, kanske som om det
inte finns någon morgondag?
En lavett hit och en hurring dit, såskareva!


åh farväl :(

6 kommentarer

Emma Kimari

30 Jan 2009 13:44

jag ska minsann prova sovsäcken nu. men det står inte hur många minusgrader sovsäcken måste klara. spelar det nån roll? tänkte om det är tätare eller nåt?. vad vet jag. jag är inte sovsäcks-försäljare direkt. rolig blogg. jag läser. å prenumererar. eller va de heter.... haha. groupie.

kim

30 Jan 2009 14:35

VARMT.

Jag tröt ångesten blir värre då.

som e en bastu.

Det finns täta sovsäckar att köpa.

2500 kr kanske.

Det är det värt för att få kramp i luftstrupen.

Kramp? Jomen typ.



Groupie?

Betyder det att jag får ligga?

OmgOMG OOOMGGG.

:D

Carolina Gynning

30 Jan 2009 15:38

Jag Har ändrat mig Du har en rolig blogg.

Go girl

Anonym

01 Feb 2009 20:59

men va fan. Bor du i Haninge?

kim

01 Feb 2009 21:26

MaLin KoLborn.



Jag gjorde :)

Kanske snart tillbaks.

Härliga grejer vettu!

Anonym

02 Feb 2009 19:38

Men va fan, att du aldrig sagt det, vi kunde ha fyllnat =D

Kommentera

Publiceras ej