Oooops.

0kommentarer

Det var fest i lägenheten.
Alla hamnade på golvet i mitt rum.
Det spilldes på golv.
Åfy.
Jag kände ingen i rummet, så jag höll mig
i köket med mina egna rara kamrater.
HATTEN HATTEN, skreks det.
Det betydde att man skulle ta på sig en
"rolig" hatt.
Vi i köket var för gamla för sånt spex
så för att visa våran mognad ändrade vi
det till olika könsord.
Det visades kön också.
Vid vårat bord dåra, omg.
Normalt.

Vi var sist ut.
Två tappra soldater.
Det var skoj.
Eller jag vet inte riktigt.
Man kan säga att jag inte riktigt minns.

Lördagen var det pizza och bert i min säng.
Vi var fyra som fick plats.
Åh, bra säng!
Sen blev det tequila och sång i
grannes kök.
Tapper tjej som kan festa TVÅ dagar i rad
trots hög ålder (tjugotre).
Man är inte direkt arton längre.
Ute var det trevligt.
Trevligt men hemligt.
Oj.

Söndagen var sällskapsspelsdagen.
Då spelades det blackout och jag
rökte TRE vinnarcigaretter av fyra.
Heja mig.
Vi var väldigt roliga,
Jag gillar roligt.

Det ryktas om att en mormor är på ingång.
Var är mormor egentligen?
Ska bli spännande.


klart man hänger med.

Kommentera

Publiceras ej