Hemma hos en pedofil.

2kommentarer

När man ligger hemma såhär.
Kan man bli knäpp.
Tur att jag inte blir!?!?
Faaast...varför pratar jag med mig själv i spegeln?
Ehum, för att jag håller tacktal såklart?
Helt normalt.

Jag minns:

På våran gata i stan fanns det en pedofil.
Man fick inte prata med honom.
Absolut inte, hur mkt godis han än hade att erbjuda.
Jag var duktig på att inte prata med Åke.
Men en dag.
Jag satt och lekte i sandlådan.
Blir helt plötsligt väldigt kissnödig.
Panik.
Jag är fem.
Springer hem och rusar direkt in på toaletten och kissar.
När jag sitter där ser jag att det är tidningspapper överallt.
På väggar och på tak.
Vad har mamma gjort?
På så kort tid?
Jag blir färdig och drar upp stumpbyxorna.
Då slits dörren upp och där står ingen mindre än
Pedofil-Åke.
Han är såklart helt till sig över att ha en femåring i röd liten klänning
som ingen vet vart den finns på sin toalett.
Helvete!
Jag har sprungit in i fel port och rakt hem till mannen man inte ens får titta på.
Hjälp?
Åke går för att hämta saft.
Jag springer mot dörren och det är låst med det barnsäkra.
Vi hade precis likadant lås hemma, mamma hade lärt mig.
Så jag får upp!
Bakom mig står en besviken pedofil med ett saftglas i handen.

Tack och lov för saften och för att ha en mamma som alltid
gjorde övningar med mig ifall jag skulle hamna i knipa.

Åfy.
Det kunde ha slutat illa.

Btw, Åke lever inte längre.


Man minns och tänker mycket från sjuksängen.
Jag har mer på lager.
Men det måste ju sparas på.

Nu ska jag fira att jag lever med en kopp kaffe och cigarett.
Välförtjänat.

;D


imaliveimalive :D

2 kommentarer

Malin

16 Jan 2009 21:59

uäh!! fan vilken tur! :S jag kommer ihåg när jag och debora var typ 10, så råkade vi hamna inne hos en läskig typ peddogubbe som var kompis till deboras pappa. han bjöd på choklad och sprit.. sa att vi skulle få 100 kr var om vi kom tillbaka nio på kvällen :S

Herr Svinhund

17 Jan 2009 23:29

Ja jag är livrädd.

Kommentera

Publiceras ej