Fäst.

0kommentarer

Igår klockan 12 fick jag nästan irish på sängen.
Nästan.
Jag hade ju glömt att låsa upp.
J kom med sprit och jag blev full.
Hyresvärden skällde för man fick inte sitta
längst ner i källaren och röka.
Okej?
Jag trodde allt var tillåtet på hisingen.
Tji fick vi.

Sen gick vi till affären.
Då fick jag present!
Jag gillart.
Det var en Alfons Åberg nappflaska.
Ehum, jag gillar att suga i mig dryck.
Konstigt.
Jakob fick också en present!
En tomat.
I kamratposten sa man att man kunde
hångla med tomater och det skulle kännas
som en riktigt människomun.
Jag tyckte inte hånglet gick vidare värst bra.

När vi skulle in till stan så mötte vi
en turkisk brottaralkoholistfarbror.
Han bestämde fort att jag var hans nya dotter.
Jag var tvungen att  kalla honom för pappa Ismael, omg?
Han tog oss till en svartklubb i nääästan samma hus som vi bor i.
Där satt a-lagseliten.
Jag såg ju att man inte fick sitta med dom.
Meeeeeen, jag kunde inte hålla mig.
Det va ett stort ovalt bord och platsen som
var ledig var den bästa.
Man hade ALLAS blickar på sig och kunde hålla låda.
Jag gillar att hålla lådor.
A-lagarna välkomnade oss efter en stund.
Alla utom den där Camilla.
Hon skulle slå mig och sätta på Jakob.
Det var härligt.
Jag var tvungen att be henne hålla käften, såklart.
Oj, man ska inte be en Camilla att hålla käften.
Arg dam.
Arg, full dam lika med livsfara.
Huh.
Faaaaast, det gick bra.
Det var faktiskt skoj.

Sen bar det av in till stan med en pizza
och sen bar det fort hem igen.
Då nån höll på att skälla?
Underligt.

Sen var det slut.



det sägs att mitt kiss är av glasfiber.

Kommentera

Publiceras ej