Stekhett på kanal tre.

0kommentarer


Jag fick mail.
Jag vill gärna dela med mig.
Jag vet att man inte får.




YO !!!!!


nu sitter jag o dricker öl o lyssnar på musik. känner mig allmänt slampig (som en hot tramp) o bränner iväg ett stekande hett "mail" till dig! beräötta för mig nu; hur gåre me kärleken? haru fått nått på länge?

I mars ska jag åka på ett REJV i amsterdam...derru!! checka hemsidan till REJVET;
http://www.trance-energy.nl/te2009/si...

helt jävla tokcrazy!! Ja ska banne mig dansa robottdansen o försöka ligga med utländska sjömän från holland! det där sista va ett litet skämt. dåligt ja vet. men ja bjuder.

Vad har du i kikaren? hur ser framtiden ut?

Ps. Har du FEJSBOK?

Puss o kram från HufvudStaden!!


Kim svarar:

Hej?

Ditt mail var verkligen stekande hett!
En njutning, både för sitt språk och berättelsens djup.
Du möter därför ocksa en världsomspännande attitydsamling kring värdet av språk, svårigheter med språk,
språks inneslutande och uteslutande egenskaper.
Det är en ordsamling som rätar ut många frågetecken bara för att skapa ännu fler utropstecken.

Du kommer passa på rejv.
Det finns knark där och galen musik.
Du kommer dansa på brutna ben och hångla med det som går.
Eller inte går, rullstolstjejer är också människor.
Försök att inte tappa dina glasögon.
Du behöver dom för att se och ta dig fram.

Kärleken finns och framtiden är ljus.

Sovgott.




Jag var rolig där på svaret.
Jag älskar mig när jag är det.
Du med.

Jag har hittat min mammas diktsamling.
En gammal.
Jag tänkte outa den i smyg.
Hon kommer såklart bli rasande.
Men lite ras är inget man inte kan klara av.

Dessutom har hon klämt min kanins tassar.
Då får man äta upp.
Inte kaninen alltså.

Jag fick ett otrevligt mail också.
Men det var för värdelöst för att outa.
Jag kan bara säga:


Faaaast du vinner inte, man kan säga att du inte når ända fram.
Synd.

Kommentera

Publiceras ej