åfy, sömnlös kattkram.

6kommentarer

Men mormor!
Vi gick in på en spansk resturang.
Mormor blev glad för nu kunde hon få pizza.
Faaaaast...spansk?
Vamenaru?
Mormor är söt när hon förväxlar spanien med italien.


Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Vad ska jag ta mig till?
Det här med att sova?
Hur gör man så kroppen inte vaknar innan nio?
Berätta för mig.

Det var så himla roligt ute.
Jag, mormor och moster höll oss till 05:00.
Såskareva.
Man kan säga att jag vet hur man festar till det.
Okej, det var lite tårar, lite dåliga fall osv osv...
Jag förstod heller inte att tjejerna var horor, riktiga omg.
Alla karlar bjöd på lyxiga drinkar
och gav mig ihoprullade femhundringar.
Jag tog emot, tackade och gick åt annat håll.
Så kan man ju inte göra?
Men jag visste ju inte att man var glädjeflicka där.
Så jag bara tog utan att ge.
Åh, bra gjort!

Förresten så vet jag varför jag inte kan sova.
Såklart att man vet.
Man har så sjukt mycket att fundera över när
natten slår till.
Jag tänker mest på en sak.
Jag tror det finns en som inte tycker om mig längre.
Alltså som har glömt att jag finns.
Usch, så får man inte göra.
Jag tycker det är så obehagligt att jag "gömt" telefonen
så jag slipper vara med om att den inte ringer.
Seperationsångest gånger tusenmiljoner.
Jag blir nästan som en liten bebis, borttappad dårå.
Som om någon har burit ut mig i en korg och satt mig i vassen.
Eller lämnat mig på en trapp så vem som helst kan komma
och ta över.
Åfy, ingen får ta över?
Fast min mormor säger att man inte glömmer bort mig.
Taaaaack.

Mitt i all borttappning så lyckades jag gå på kalas.
Omg, kalas.
Jag var bakfull och ville mest kräkas på tårtan.
Jag gjorde det inte men för säkerhetsskull tackade jag
nej till att äta den.
Det fanns en katt där.
Katter ska alltid leka med mig.
Jag leker inte med katter.
Faaaaast...i smyg gav jag den en kram.
Jag gav bort en fin blomma och ett halsband jag slängt ihop själv.
Väldigt snyggt kan man säga.

På vägen från kalaset gick jag förbi en runkande farbror.
Han kan ha gjort något annat med handen i mjukisbyxfickan
men ansiktsminen sa runk.
När farbröders miner säger runk vet man att man ska gå fortare
och inte vända sig om.
Ja jag gick fort men huvudet vände sig om hela tiden.
Jävla huvud.
Sa jag att det fattades tänder i hans mun?
Ocharmig gubbe med andra ord.

Tjejen på centralen som kom fram och tog ett kort
och sa att hon älskade min blogg.
Haha, "älska".
Sött värre.
Jag ville bara säga att jag var så stressad.
Alltså stressad inte ointresserad av vad du sa.
Du var trevlig.
Hoppas du hade det kul på skansen (?) och att kortet blev bra.
Alltsåååå...att jag såg snygg ut och de.
Snygg och rar.


Sovgott?



6 kommentarer

jussan

30 Jan 2009 08:42

Haha gött med ett fan!

Vem bryr sig om om denna konstiga person inte gilalr dig längre? Du har ju fått ett fan, så det går liksom jämt upp. Dessutom gilalr jag o pernilla dig mer än nånsin, så det räknas väl lite?

kim

30 Jan 2009 12:34

Jag har fler!

Åh, fans.

Det är precis vad man behöver för att vakna.

Dock inte sova.



Alltsååå....du och P räknas som bara tusan.

c

30 Jan 2009 15:42

åååh raaaar

kim

30 Jan 2009 16:15

Du C!



Du är.

Moa

14 Feb 2009 00:28

jag skulle vilja vara din kompis. du är ganska ball.

kim säger.

15 Feb 2009 19:27

Meeeeen Moa!



Då kanske vi kan bli det?

Dvs om du är en ball brud?

Kommentera

Publiceras ej