Jay Leno, prinsessor och Hitler.

11kommentarer

Idag har det varit sol.
En himla konstig grej efter flera månaders
olustiga väder.
Men inte för att solen var speciellt rolig.
Åfy.
Jag vill ha vår.
Jackorna är finare då.

Idag har det varit prinsessbröllop på tapeten.
Dom sa att Sverige behöver detta nu.
Dom sa att vi kommer glömma den ekonomiska
krisen om vi får se sagolikt bröllop på tv.
Haha.
Ja, vår kvinnliga Jay Leno ska få gifta sig.
Dubbeltrippeljippie, som jugoslavierna säger.
Det är såklart superbra att lägga skattepengarna
på kungligt kalas.
Dom sista slantarna är undanlagda för festblåsor.
Jag älskar inte sverige idag.

Jag har varit med Lisette idag.
Roligt idag också.
Vi kunde vara arga ihop.
På nästan allt.
Vi har blivit gamla.
Hon berättade om ett par skor
hon hittat på rea.
Från 800 kronor till 100 kronor.
Hon berättar om detta och jag slänger
ur mig ett; "-Det var ju som hittat!"
VA?
VA?
VA?
Det var ju som hittat?
Kim och Lisette goes pensionärer.
Inte ok.

Hon säger att jag ska köra stand-up.
Hon säger att jag kommer tillhöra eliten.
Hon tror på mig.
Jag tror hon kommer bli arg om jag inte provar.
Så jag ska.
Jag kan stå på scen, jag kan prata och jag är rolig.
Dåså?

Jag har även tänkt på Hitler idag.
Alltså den lilla gubben.
Vilken liten tok.
Varför så arg?
Varför göra så dumt?
Sen kom jag på det.
Hitler hade ont i magen konstant ju,
fick alltid äta passerad mat pga sjukdom.
Klart man blir irriterad.
Sen kanske tredje riket var att ta i.
Men gubben var frustrerad och antagligen hungrig.
Dåså?
Hitler var kär i sin systerdotter.
Han visade det på alla sätt, ALLA.
Hon blev ledsen och sköt sig med hans pistol.
Och hans riktiga brutta hade ett fult kön så
han lät en doktor ta i med kniven och formade om.
Herregud, lille gubbe.
Hitler, världens första emo.

Eh ja, det hann jag tänka på när jag åkte buss.
Åh, jag tror jag åker för mycket buss.
Imorgon gör jag det igen.
Det ska bli spännade och se vad som då ploppar upp.

Snart helg!


glad.

11 kommentarer

LiliPili

24 Feb 2009 23:53

oh you beautiful gurrl...

bättre åka buss än bil med mig :p:p:p

Lis1

25 Feb 2009 00:07

Jag säger då det, Kim K med hela svenska folket!!

Emma

25 Feb 2009 00:11

men ja. Victoria "Hakan" Bernadotte blir väl glad, men inte kommer jag glömma mina pengabekymmer för att hon gifter sig. Såna fån-trattar som tror det. jag håller med dig...till fullo. och slukar dina ord som absoluta sanningar utan egen åsikt. jajjemän... skriv mer. det är roligt att läsa. ^^ /groupie

jussan

25 Feb 2009 08:01

hahaha sveriges jay leno, så sant som det var sagt! vi satt också å prata om det igår, så rolig haka. hennes syrra e dock rätt snygg. även brollan.

iwantjennasin

25 Feb 2009 15:13

Alltså.

FY FAN VAD DU ÄR SNYGG PÅ DEN BILDEN.

Fan ta dig.

kim säger:

25 Feb 2009 17:38

Lilipili: Varför ska man inte åka bil med dig?

Inget körkort? Full? Blind?



Lis1: Åh rar! Vi ses på fredag och jag ser fram emot detta. Väldigt mycket, kan man säga.



Emma: Åh groupie, låter fint och gratis?

Jag gillar att du köper mina sanningar. Det bästa är att de är sanningar så du blir inte lurad på konfekten.



Jussan: Syskonen är också rätt tråkiga, dock inte dyslektiker. Jag börjar känna flygrädsla igen, omg.

Men det ska bli kul, speciellt för att det är att resa med dig!



Iwantjennasin: Taaaack. Du svär så fult. Jag gillar´t!





Lilipili

25 Feb 2009 23:50

Jomen se körkort, det har jag... och blind är jag då inte!

Men jag har tänkt på en sak.... om någon skulle komma på tanken att montera in en dold kamera i min bil - då skulle jag nog sitta inspärrad resten av livet.

...och inte bara jag förresten =) =) =)

kim

26 Feb 2009 00:03

Lilipili:

Vad menaru?

Vad händer i bilen?

Och vilka är dom andra?

Och vem är Lilipili?

Lilipili

26 Feb 2009 09:14

Nevermind nevermind...

What goes on in the car - stays in the car...................... :p

LiliPiliPäronPung - Elise... formerly knows as Sara.

JU!!

kim kräver!

26 Feb 2009 09:30

Lilipili: Du har bagaget fullt med kokain?

Åh, jag vill testa!

Jag är nyfiken på din bil.

Eller dina tre bilar!

Jag kan förresten få en.



:*

kattas

05 Mar 2009 17:19

haheha älskar hitler-filosofierna. eller, det kanske är ett faktum. ja. bra skrivet.

Kommentera

Publiceras ej