BoomBoom, Youtube och luftslott.

4kommentarer

Åh jag har äntligen hittat världens bästa låt.
Det var på tiden.
http://dipdive.com/member/iamwill/
Black eyed peas - Boom Boom Pow.
Jag älskar.

Det jag inte älskar är att jag har totalt skrivförbud
när det gäller min mamma.
Jag får inte.
Hon byter barn.
Byter bort mig?
Säääääkert.
Men jag vågar inte chansa, hon är alldeles för impulsiv.
Men om jag hade fått berätta vad min mamma gjort
hade ni skrattat.
Antagligen rätt länge.
Jag har skrattat i två veckor.
Jag ska försöka muta till mig att få skriva om detta.
Semlor brukar funka.
Min mamma är inne på sin 34:e semla btw.
Åfy, det är ju grädde som räcker för att få
alla i Afrika mätta och runda.

Idag har jag suttit i möte och fixat till
ekonomin åt funktionshindrade år 2010.
Det var två himla tokiga tanter.
Sen ringde min chef och ville prata
jag är en av dom bästa, sägs det.
Tänk!

Jag har kommit på att jag inte vill bo i lägenhet längre.
Det är inte tillräckligt brandsäkert.
Det sägs att alla bygger luftslott men
bara missbrukaren flyttar in (mamma pratar så med mig när jag festat
BÅDE fredag och lördag. OMG?!?!).
Åh fram med rödvinsboxen!
Slott av luft, brinner?
Aldrig.

Nej, idag har jag jobbat 07:00-21:00.
Nu vill jag sova.
Ska bah svt playa lite först.

På bussen tänkte jag på jätteäckliga saker.
Så jag håller det för mig själv.
Eller....?








4 kommentarer

jussan

26 Feb 2009 12:40

hahah din mamma verkar ju va himla skojfrisk tycker jag.

vet du? jennse sa "minns du att du pratade stokholmska i lördags??"

jag ljög och sa ja. men vafan, jag minns inte?? din jäävel allt e ditt fel!

hur kommer vi rfån flygplatsen på tisdag kväll då? jag ahr tagit ledigt på onsdag, har du? vi kan ha pusher-race på natten? jippiie

kim

26 Feb 2009 13:11

Åh skojfrisk.

ja!



åh, då pratar du väldigt fint nu.

varsegod.



jag har ingen aning. men nån buss går säkert. :D

vi har ju med oss sprit hem och det är lill-lördag.

vi borde dra ut och prata ungerska och sen ha pusher-race på onsdag när vi är bakis och vill dö.

tur att pizzerian ligger i samma hus också.

Ja, som du hör. Jag är ledig. :*

kim

26 Feb 2009 13:12

Jussan!

Dom var rätt hårda på leg på vissa ställen.

Antagligen dom bra.

iwantjennasin

27 Feb 2009 11:32

Knäpp upp skjortan!

Kommentera

Publiceras ej