Omg troll.

3kommentarer

Så.
Äntligen tillbaka!
En lång dag som jag trodde aldrig skulle ta slut.
Har gått hela dagen och väntat på kvällen.
Kväll o kväll...SÄNGEN!

Jag har jobbat och stått i.
Bakat bullar och...nej.
Jag har visst inte bakat, det var ett ljug.
Jag kan väl inte baka heller.
Tokigheter.

Nu, äntligen ligger jag här igen.
"Svt play" är redo för mig.

Imorgon ska jag upp i gryningen.
Frukostkalas två hållplatser bort.
Rejäl frukost är utlovat.
Man kan ta pyjamasen dit.
Kan man det?
Det märker vi.

Sen är det jag som ska hämta ut ett pass.
Jag har ju redan sett hur det blev.
Det var ett fruktansvärt passkort.
Polisen vägrade låna ut sin hårspray.
Okej?
Sen hade hon mage att säga "åååh vilket fint kort".
Vi kan börja med att jag har "mössfrisyr",
inte som hår på flera möss alltså.
Utan jag drog av mig mössan och hon knäppte kort.
Ena sidan fluffig och andra helt platt.
Jag kisar lite med ena ögat, dvs LAZYEYE.
Sen blev näsan gigantisk alá potato.
Enda stället jag kommer få passera är raka vägen in i trollskogen,
och dit vill jag inte ens.
Åfy.

Nä plikten kallar.
Godnatt.


3 kommentarer

jussan

18 Feb 2009 08:10

fint att våra pass och lazy-eyes kommer matcha varandra!! 10 dagar kvar!! jippiiee

Kim svarar.

18 Feb 2009 09:02

dubbeltrippeljippiee!

Emma

19 Feb 2009 12:28

Oh, ska ni åka till trollskogen båda två?

Kommentera

Publiceras ej