Kakmonster?

4kommentarer

Jag har åkt hit och dit idag.
Fått hälsa på ännu en bebis.
Omg, förra året var ett riktigt knullår.
Barnen bara ramlar ut nu som aldrig förr.

Åkte sen till min mor och syster för att
ha en familjekväll.
Jag åt en korv och somnade.
Vaknade och åt lite mer korv och åkte hem.
Hah!
Familjekvällar är skoj!

På bussen hem funderade jag lite...
Onej?
Jag funderade på kakmonstret.
Hur i hela fridens namn har han
lyckats få det namnet?
Han slarvar ju när han äter.
Får ju inte i sig en enda kaka.
Bara slänger dom hit och dit och smular.
Åfy, jävla kakhatarmonster.
Ska bara ha och ha.
Jag tror jag avskyr.

Nu är jag hemma efter lång dag,
äntligen tagit av mig behån (åh skönt)
och fått på mig myskläder.
Svt play, here we go!



word.

4 kommentarer

nilla

17 Feb 2009 08:30

åh det finns få saker som är så skönt att ta av sig bh:n och gosa in sig i myskläder när man kommer hem. jag bannar jeans och bh på hemmaplan!

Emma

17 Feb 2009 09:29

Jag vill rösta för linne och hotpants! bästaste myset nånsin. aaa... plus raggisar då.

Kim svarar.

17 Feb 2009 09:52

Emma:

Linne, hotpants och raggisar.

Det var precis vad som sattes på.



:D

Kim svarar.

17 Feb 2009 09:53

Pernilla:

Jaaa, det är som att ta av sig skridskorna, åh!



:D

Kommentera

Publiceras ej