Juggedunk.

4kommentarer


Ikväll ger jag mig in i juggedjungeln.
Jag vill att man önskar mig lycka till.

Idag är det fredag den trettonde.
Den gamla rädda fegharen hade varit rädd.
Nu är det bara ännu en härlig fredag.

Imorgon är det kärlekens dag.
Men ingen kärlek så långt ögat kan nå.
Eller jo, men ingen kärlek som får komma in.
In var?

Idag har jag träffat tredje bebisen på fyra dagar.
Omg, folk sprutar bebisar.
Alla förlossningshistorier har gjort mig lite laidback på
bebisfronten.
Det bästa är att mamma ska kontra alla mammor med
"-Nääär Kim kooom uuuuut...".
Usch, jag vill inte höra om hur jag har en svart hockeyfrilla
och en ovanligt stark nacke.
Att jag var död första minuterna och var blå och luden.
(Jo det vill jag)
Det var roligt att mamma smög upp mitt i natten och
flyttade min lilla säng på bb, för brevid låg en femkilosklump.
Mamma var helt säker på att om den fula bebisen/monstret
skulle vakna, så hade jag blivit uppäten.
Haha.


Okej, kim goes jugge.
Klara...färdiga...GÅ!


sorligt? roligt? läskigt? fint? kärlek? vem?

4 kommentarer

jussan

13 Feb 2009 15:33

haha du e så jävla rolig som bara hakar på. de gillar vi!! hejja dig! ses snart

Scofield

13 Feb 2009 15:45

Hahaha, bilden där. Det var ju precis det jag sa :) Ja, härifrån lyckas det till.. med stor förväntan ^^

Kim svarar.

13 Feb 2009 17:38

klart jag hakar på omg!

Kim svarar.

13 Feb 2009 17:39

Scofield: vad vare du sa egentligen?

åh förväntan, du vill bara ha en rolig blogg om hur jag börjar prata jugoslaviska flytande på fyllan eller leker rysk roulette och förlorar?

meh åfy?

Kommentera

Publiceras ej