Att ligga med en medvetslös - OK eller inte OK?

7kommentarer


Jag fick oväntat besök mitt i natten.
En aspackad.

Som den fina vän jag är,
bäddade jag snällt ner honom
i min säng och gick och la mig på
soffan.
Jag kunde ha utnyttjat situationen
och sexat med honom i sömnen.
Men man får inte och jag vet det.
Jag kanske inte ens ville?
Hoppsan!

På morgonen väckte jag alla
med en mysig frukost och
en liten cermoni.
Tända fjärde-ljusetcermoni!

Alla log och klappade mig på
min nyduschade kind.

Jag är verkligen en hyvens tjej.

Glad Advent!



7 kommentarer

Ricard med bara C

20 Dec 2009 14:14

Om du skulle stöta på mig medvetslös så får du sexa så mycket du vill. Bara så du vet. Snällt av mig, eller hur? :)

Charlie

20 Dec 2009 19:57

Du är inte bara en hyvens tjej, din rumpa har en hylla där du kan bära runt på olika saker. Hyvens OCH praktisk.



ps. Den där Ricard vill verkligen ligga med dig.

Postat av: Postat av: Postat av: Postat av:

20 Dec 2009 20:39

Alle vil ligge med menstackskaruha

Elevator

20 Dec 2009 20:42

Inte jag.. hon er alt for tjock.

Emils Häst

20 Dec 2009 20:44

ÅÅÅ du fatter vel at det er et manipulert bilde vel?

e

20 Dec 2009 21:10

gfrraaaau! vilka FORRRRRMER!

Amelie

22 Dec 2009 20:18

nämen kim!

lite mycket julmat kanske?

ett par lussebullar eller så.

nä, inte tillräckligt mycket julmat tycker jag!

mer lussebullar!

Kommentera

Publiceras ej