Jag borde aldrig vara tyst.

4kommentarer

Åh två grodor på samma dag.
Bra jobbat.


Groda ett:
Kollega berättar om att någons adopterade
barn har hoppat från en bro och dött i vattnet.

Jag råkar tänka högt och säger:
- Oj, det var verkligen att kasta pengarna i sjön!

Groda två:
Arbetsgivare ringer och frågar om mina
arbetslivserfarenheter och samtidigt pratar
om sina.

Jag berättar att jag började jobba på dagis
när jag var tjugo år.

Hon kontrar med:
-Jag började på dagis när jag var sexton!
Ännu en gång tänker jag högt och säger:
-Oj, sen i utvecklingen?


Åh, bra sagt!
Mina grodor har verkligen humor.








4 kommentarer

jk++

09 Aug 2009 23:11

haha, fast den första var riktigt... riktigt rå.

LLarso

10 Aug 2009 14:21

Den andra är helt briljant. Så felplacerad att den blir fulländad här. Gick du vidare på humor om mottagaren var snabbtänkt eller skar det sig efter att du la dig på den härliga nivån? Förresten sjönk din första kommentar in på ett ok sätt eller sjönk den mer som en sten?

josefin

11 Aug 2009 11:37

HAHAHAHA

Emma

11 Aug 2009 14:52

HAHAHAHHAHA! jag dör! vad skönt att man inte är ensam om att säga helt fel saker i helt fel tillfällen. tur att du är rolig i alla fall. då kan man komma undan med det.

Kommentera

Publiceras ej