Chipsfetto.

9kommentarer


Jag och Mammi skulle handla middag.
Vi gick runt på affären och funderade...
Inget i matväg föll oss i smaken förutom
det som fanns på chipshyllan.

Ett halvt kilo chips fick det bli.
Med dip, massor av dip.

 När vi kom hem så hällde jag upp i skål
och Mammi gick på toaletten.

När hon var borta (5 min) så hann
jag äta halva innehållet själv.
Menvagörjag?
När hon kom tillbaka undrade hon varför jag inte hällt
upp alla chipsen på en gång.
Eh...jorusatteh?
Så tog hon tre chips och satte sig vid datorn.
Då!
Då åt jag upp resten.

Man kan säga att jag tryckte i mig alla själv,
så kan man säga...för så var det!
Äcklig!

Efteråt var jag tvungen att ta av mig kläderna,
jag hade redan vuxit ur dom.
Byxorna var två storlekar för små och tröjan
bara rullade upp för chipsvalkarna och
satte sig snyggt under tuttarna,
Så där som på ett riktigt fett fetto.
Åfy!

Jag satte klockan på 06.00 för
att kunna vandra av mig några gram
med en härlig powerwalk...


...men när klockan ringde på morgonen
var jag precis lika fet som kvällen innan
och kunde inte ta mig ur soffan.
Lyftkran, nån?

Man kan inte promenera med
300 kilos övervikt.
Det går inte.

S K Ö N T !
För jag har aldrig tyckt om att gå ändå!

9 kommentarer

Josefin

25 Aug 2009 00:57

åå ditt fetto!!!!!! du e så fet att du har ekvatorn som midjestorlek din gris!! börja banta ditt lilla svin

kim

25 Aug 2009 01:06

Josefin: Kul att du säger något om detta som är så jävla fet att man knappt kan se om du är människa eller buksvin. Hur klarar du ens av att skriva kommentarer med dom där äckliga små övergödda fingrarna? Imorgon tycker jag att du dricker ett glas vatten och sen är det bra!

nilla

25 Aug 2009 07:17

hahahhaha snälla tjejer. buksvin. hahah

Josefin

25 Aug 2009 10:27

visst. men du får bara äta en tomat din fetfia!!! ha så roligt med tomaten!!

Emma

25 Aug 2009 15:19

meh.. du är väl inte så tjock? men har hört att du har tre tjocka kvinnor i omloppsbana runt dig. är det sant?

Charlie

25 Aug 2009 23:36

Shit asså va du är vidrig Kimmo. Verklig apäcklig. Som grisen och Tomas ihop. Jag klöks.

kim

26 Aug 2009 18:44

Emma: Tjock? nä. Fet, sa jag! Vilka är dom tre tjocka tjejerna? Jag vill retas! :D

kim

26 Aug 2009 18:46

Charlie: Du är bara så jävla bitter för att jag drar nu, du kanske ska tänka på att vara fin i munnen så du får hälsa på och så jag blir det snälla barnet du och majornakillen adopterar på söder. Feta barn är snälla barn, tänk på det! Ge mig en bulla och jag är tyst...till bullen tar slut! Då ger ni mig en ny.

Emma

27 Aug 2009 16:43

anna book, babben larsson och rosanne barr.... =)

Kommentera

Publiceras ej