Bajs i byxan?

0kommentarer


Jag köpte ett par tights.
Jag köpte dom i tron om att det var vanliga tights.
Såklart?

När jag kommer hem lägger jag fram
dom på soffan.
Så jag bara kan hoppa i dom snabbt
om jag skulle råka sova lite för länge.
Ordning och reda.

Vaknar dagen efter mitt härliga köp 
och ser att klockan är lite mer
än vad jag vill ha för att göra mig i ordning.
Tur att jag lagt fram!

Slänger på mig hela kittet.
Ser bra ut när man springer förbi spegeln.
Ser toppen ut.
Klockan är 05:47.

Jag hinner till bussen.
Allt har tagit mig tio minuter.
Sminket åker på i hissen ner.
Effektiv!

När jag väl går på bussen så känner
jag ett visst häng.
Häng?

Jamenvisst serru!

Jag kollar ner och till min stora förvåning
så ser jag nedbajsad ut.
Hela looken helt förstörd!
Jag är inte cool.

Jag har haremsbyxor på mig.
Jag hatar haremsbyxor!
Varför har jag haremsbyxor?
Panik!

Jag tycker alla kollar konstigt.
Alla kollar konstigt.
Jag brukar också glo fult när
något pucko dragit på sig blöjbyxan.

Jag får alltså åka till jobbet så.
Jobba så.
Åka hem så.

Det var en högst generande dag.
En dag som aldrig kommer att komma åter.
Tur!


Kommentera

Publiceras ej