Vaktornet, jehovas och pattar.

9kommentarer

Nej!

Klantarslel.
Jag har ju titthål i ytterdörren för
att använda det!

Det plingade på dörren.
Helt säker på att det bara var mamma
så öppnade jag och sprang in i köket
för att ta av tevattnet.

Vänder mig om och ser två små rara tanter.
Oj, hej?
Jag har knappt kläder på mig.
Trosor och bh.
Det var inte okej.

Det fanns ingen tid att skämmas.
Jag går lugnt tillbaka och skakar hand
med raringarna.

Dom vill erbjuda mig gratis bibelstudier.
Man kan förstå.
Jag låtsas vara intressarad och
tar emot tidningar och bibel.
Tack så mycket.

Roligaste var att alla tre
låtsades om att jag var påklädd.
Jag har aldrig hållt så mycket
ögonkontakt i mitt liv.

Stackars Jehovasdamer.
Härliga megapattar rakt upp i
fejjan mitt på dagen!
Ni får be en extra bön ikväll.
Horan på Hisingen,
kommer ni kalla mig så fult?
Åfy.

Förlåt.

Åh Kimpa!
Ibland tar jag priset.
Jag älskar det.

Haha.


9 kommentarer

jussan

15 Apr 2009 13:55

hahaha kuuuuuul!! stckars tanter

Malin

15 Apr 2009 14:47

hahahaha! <3

Anonym

15 Apr 2009 17:41

Hej tokfia =) Jag lovar att be en extra bön för dig i kväll innan jag somnar. Du verkar behöva det med tanke på vilket celebert besök du fick, hihi.



När flyttar du? Okey, jag är en långnäst nyfiken strut.



Kramar på dig från Bibbi (som är med i filadelfia)

Blajkel

15 Apr 2009 18:05

Jag tror på enhörningar. Och den stora enhörningen i skyn accepterar dig precis som du är.

Emma

15 Apr 2009 21:35

oh vad snälla tanter. bibelstudier sådär helt gratis! och jättesnälla som lät dig låtsas som att kläderna var på. oh, kanske någon av de borde vara din farmor?!

jimmy

15 Apr 2009 22:05

så jävla typsikt dig att hata gamla tanter på det sättet. de enda du älskar är utvecklingsstörda, hemlösa och dig själv.

Emma

15 Apr 2009 23:30

oh... jag hittade finaste sidan på internet... kolla mitt senaste inlägg.. länk finns där, samt ett utdrag av dagens ord... oh den är så fin. nästan lite romantisk... =)

waltzingalong

15 Apr 2009 23:30

Under alla besök Jehovas vittnen har gjort hos mig så har de bemötts av:

1. Mig iförd endast kalsonger och med en öppen morgonrock (detta oavsett tid de knackat på)

2. En flickvän



Nummer 2 låter ju inte så spektakulärt om det inte vore för att det var 3 olika tjejer vid 3 sammanhängande besök.

kim

16 Apr 2009 07:05

waltzingalong: hur många flickvänner har du där hemma egentligen? sexigt.

Kommentera

Publiceras ej