Tv, vagina och viktnedgång.

5kommentarer

Det är inte bra för mig att ha lediga dagar.
Televisionens program gör mig upprörd!

Fast det är kanske bra att rensa lite luft.
Jag som annars är så timid och snäll.
Rar också.

Nu har jag sett på en mamma som
har skaffat sig 10 barn.
Sen gnäller hon att det är jobbigt att
byta blöjor?
Konstigt att inte veta om innan att barn
bajsar och kissar.

Efter all tv var jag tvungen att promenera,
det är nämligen så att jag ska gå ner
fem kilo tills imorgon.
Åh realist!




5 kommentarer

Carl-Fredrik

02 Apr 2009 21:19

He he... så du menar att deras verkligen såg ut som biffar?? :) Jag skulle inte tillåta såna biffar om det om det vore min rulle, det ska va snygga "biffar" annars får det va. Men det kanske var en MILF porris du såg, dom har ju ofta ganska rejäla biffar :)

Emma

02 Apr 2009 22:01

hihi. jag kallas numera för skruttipluttan... haha, kul tjej- ^^

Gustav

02 Apr 2009 23:49

Jag har Babylonsjukan!



Jag är 190 cm lång, väger 150 kg, bröstomfång 135 cm! Sko stl 48



Jag är en krambjörn dock även en snäll björn är stor och stark och hjälper sina vänner då någon är dum!

ALICIA - shopping & foto

02 Apr 2009 23:51

hej! ta gärna en titt på min blogg eller kanske rösta i modelltävlingen på MTV som jag kommit med i? =)



http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=70329



kram!

Leonora - The Magic Memories

02 Apr 2009 23:52

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Kommentera

Publiceras ej