Sperma, blod och glasbitar.

6kommentarer

Blod.

Varför är det blod i min säng?
Ännu ett sabotage.

Vaknade med ett uppskuret ben.
Oj, nu tog jag i så det nästan sprack.
Men visst var det blod.
Två hela droppar minst!

Åfy!
Det fanns en glasbit i min säng.
En liten bit som jag rullat runt i.
Tokigt.
Tänk om jag fått den i ögat.
Jag vill inte ha blindhund.
Jag gillar inte hundar.

Dessutom är jag för slarvig för
att hålla reda på en käpp.

Nu ska jag tvätta mina sängkläder.
Jag får sovsällskap inom kort.
Så det är lika bra.
Jag tror inte hon är så sugen
på att sova med glas eller på
alla suspekta intorkade fläckar?


6 kommentarer

JAg undrar

15 Apr 2009 11:49

hvordan fikk du glassbiter i senga????

Glassøyet som sprakk??? :-)

kim

15 Apr 2009 12:10

Svar: Porslinsdildon :(

Emma

15 Apr 2009 12:25

hahaha... erkänn... det var ditt hemliga porslins-öga som ploppat ut under natten och tappat vinterpälsen! ERKÄNN!

jussan

15 Apr 2009 12:26

haha två pers som undrar om prslinsögat sprack..underligt??



men snäll du e som bäddar rent :D jag blir stolt över dig. det kommer bli människa av dig med, i mitt sällskap! <3

kim

15 Apr 2009 12:43

Det är nog för att jag har så vackra ögon att det inte kan vara på riktigt.

Som en porslinsdröm!



Ok

16 Apr 2009 11:42

er inte så utbredt med Porslinsdildo i Norge skjønner du :-)

Kommentera

Publiceras ej