Kärt barn, helg och många kalas.

2kommentarer

Mitt födelsedagskalas var härligt.
Folk tycker om mig.
Det är en bra grej.
Jag hoppas alla har fina kalas i år.
Jag kan komma och säga grattis
om det skulle krisa bland "bortresta" vänner.

På lördagen kom halva Göteborg.
Jag fick en kaffebryggare.
Perfekt!
Den kommer invigas imorgon.
Ekologiskt kaffe följde med.
Undrar om det är något att ha?

Tack till dom som kom.
Tack för att ni sjöng så fint.
Tack.

TITTA HÄR!
Lägg märke till hur många som
får plats i min säng också.
Man kanske ser om man kisar
litegrann?

Söndagen.
Då vare värre.
Då var min födelsedag på riktigt
och jag skulle jobba.
Bakfull och jävlig blev jag upphämtad

prick klockan ett!
Åh jobba på ens egna dag?
Men vad händer?
Jo, det ska jag tala om.

Stockholm dundrade in på jobbet.
Familjen.
Dom överraskade.
Jag fick blåbärspaj, då jag inte
är en tårt-tjej.
Det sjöngs mera.
Mamma och syster fanns med också.
På jobbet och allt.
Vilket hejdundrande kalas.
Det enda som kom ur mig var:

"-Oj, det här är stort!"
Jag syftade på att det var min dag.
Tror jag?

Idag är det måndag.
Efter tjugofyra timmar har
jag äntligen fått lämna jobbet
och ta mig hem till den överraskande
släkten, familjen och en äcklig kanin.

Det har varit en hård helg.
Men det har varit min helg.

Tack igen.
Jag blev glad.
Jag är glad.


under den trötta ytan och härliga frillan är jag himla glad.

2 kommentarer

Eddie Väder

06 Apr 2009 22:06

Fan, det låter skithärligt, grattis till att du har det så med folk omkring dig, det är värt mycket och säkert en visning att du betyder så för dem tror jag.

juven

06 Apr 2009 22:12

ååh så fin bild! och en vit tröjja,omg? finis! pus

Kommentera

Publiceras ej