Åfy, Phil, och kvacksalvare.

2kommentarer


Jag gillar verkligen inte Dr. Phil.

Folk höjer honom till skyarna.
Jag har kollat in hans program för
att få se vad allt ståhej handlar om.
Jag förstår inte.

Han ger råd och tips som lika gärna
en liten förvirrad sexåring skull kunna
räkna ut.

Ledsen kvinna:  Ånej, min man har varit otrogen i tio år!
Dr Phil:  Lämna honom!


Ledsen kvinna2:  Ånej, jag väger för mycket!
Dr Phil:  Börja motionera!

Men JA?

Sen det där jävla belöningsystemet.
Belöna ditt barn med pengar och Mcdonalds
om den gjort något bra.
Men smart?
Lycka till att få den lilla att göra någonting alls
utan att pengar sedan.
Kommer bli en otrevlig typ.
Det  blir en ny liten ful Phil.

Åh, vad skönt att få lätta på sitt hjärta.


Nu är jag på väldigt bra humör igen.
Tur!



2 kommentarer

Bibbi

02 Apr 2009 13:28

Visst är det härligt med ett klotterplank =)

Ha en fin dag och du, här kommer ett Philråd, sluta titta på programmet, hihi



Kram Bibbi

Daniel

02 Apr 2009 14:30

ush ja, så american när man litar förbrilt på "proffesioner" och suger åt sig varje piss ord som man skulle kunna googla till sej på 3 min. Urk

Kommentera

Publiceras ej