O M G

0kommentarer

Jag gjorde det.
Jag åt paj.
Jag mår så himla illa nu.

Så här är det:

Klockan är nu 02.26
Mamma är här och hälsar på mig när jag jobbar.
För hon saknar mig så sen jag tog mina pinaler på axeln och gick.
Jag väckte henne.
Mammamamamammama...paaaaaaaaaaaaaaj :), sjöng jag.
Nu?
JANU!
Vi åt pajen.
Hon sa "den var ju ehhum...god."
Jag såg att hon tänkte "herrejävlar mitt barn försöker förgifta mig".
Vi åt i tysthet.
Gick ut och rökte.
Sen avslöjade jag att min paj var påväg upp igen.
Hon var inte sen att hålla med.
Nu mår vi illa.
Hon har lagt sig i soffan igen med ont i magen och jag sitter här.
"Här" är nära toaletten.

Nu har jag verkligen skrivit mycket om paj.
Det är sista gången.

Nu sätter jag på mig mössan och börjar moppa golv.
Eru inte snäll tänker jag skriva om det också.

Kommentera

Publiceras ej