LÖNELÖRDAG.

1kommentarer


Jotack.
Hela bussen var full.
Alla skrek och såg glada ut.
Jag satt mest och stirrade som jag brukar göra.
Sådär odiskret med lite öppen mun.
Jag höll på att åka på stryk.
Jag gillar inte torslandabussen.
Vad alla ska slåss nu förtiden?
Jag lyssnade på P3.
Tjejen som pratade var "poet" hon läste upp en dikt hon gjort
en "en mörk höstkväll i september, när hjärtat var sprucket och ögonen blöta"
Nej, kanske inte direkt så sa hon.
Men hon var så dålig att jag råkade skratta till.
Varpå tjejen framför mig med dom enorma tuttarna trodde jag skrattade åt henne.
VAD SKRATTAR DU ÅT?
Eh?
Jag tog upp Bert Karlssons självbiografi och började läsa.
Hon typ; eh? tönt!
Så hon lät mig vara.
Tack grisbert.

När jag anländer till jobbet ser det ut som helvetet på jorden.
Ingenting var fixat.
Jag sa ifrån till vikarierna och det blev massor av förlåt.
Jag styrde upp stället, gav mediciner och la dom för natten.
Herrejesus, vad duktig jag är.

Nu sitter jag här.
Kollar på migsjälv på youtuben.
Undrar var fan jag sysslar med?
Jag tycker det är skoj.
Det var igår natt när jag blev plötsligt magsjuk.
Antagligen av den äckliga falukorven med äpplen i?
Mitt i det behövde jag något att underhålla mig med
för att inte somna bort från jobbet.
Så jag spelade in 13 självhjälpsfilmer.
Två gick och använda, typ.
Eller nej.
Men jag gjorde det ändå. 



http://www.youtube.com/watch?v=Kh4-Dgd5pJ4

http://www.youtube.com/watch?v=e8JM3tU_AEg

ps. Jag hade också ogillat människan i filmen om jag inte kände henne.
Nu gör jag ju det och vet att hon bara är härlig.


Dagens sms: "
Goa gulle, det är tur att jag har dig. "
Avs: Andreas.

L O L.

1 kommentarer

elina

28 Sep 2008 10:37

men ÅÅÅH vilken fin kommentar du lämnade i min blogg! <3 <3 <3



och jaa, jag vet, det är helt fantastiskt vilken skillnad det är nu, i det liv jag lever idag mot för några år sedan. Så går det när man tänker att jävlar anamma jag förtjänar något bättre! :D :D :D

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej