K.M.D.L.O.K.

0kommentarer



Pinobussen kom inte imorse.
Det kom ingen alls.
Man måste beställa bussen minst en timme före.
BESTÄLLA?
Men efter beställning började den alkholiserade mannen prata.
Han var kul.
Han började prata bröstmjölk.
Han var kul?
Jag var för trött för att ta in alla ord, men jag hör tillslut vad det är han sitter och säger.
Han pratar om sin mammas tutte.
Han pratade om det; Hans mammas tutte och det sorliga i att mjölken var slut.
Jag bah. TJARRÅ!
Gubbstrutt.

Jag kom hem.
Då dracks det te och jag trodde jag var Andreas radio.
Jag pratade och pratade om allt och ingenting.
Han såg inte alls imponerad ut.
Men det var han.

Sen tog jag datorn och gick in till mitt rum.
Där snubblade jag in på mangaporr.
J E S U S.
Det var riktigt skoj.
Vem kom på tanken?
Vilken knäppis.
Filmen var om en tjej som blev påtvingad orgasmer.
Hon ville verkligen inte och blev ledsen, men killarna sa att hon var tvungen.
Hon bah..nej nej nej..nej...nej..ååh..ja ja ja ja JAAAA JA J A J AAAAAAAAAAAAAAA..
Sen var hon glad igen.
Tokigt.

K.M.D.L.O.K är mina initialer.
Det är urläckert.

Jag tror jag ska ta mig en powernap.
Jag börjar se dubbelt.

Kommentera

Publiceras ej