såskadetva.

0kommentarer

Alltså.
Du kan ta din jävla bombrobot och ba dra.
Jag sover.
Så sa jag till polisen.
Sa jag så?
Ja?

Omg jag hittade barbapappa på netto.
I form av en potatis.
Vi lekte med tomaterna tills surtanten ba; du, ska du köpa den där potatisen?
Nej? Jag vill väl inte köpa något som är lekt med?
Med smutsiga fingrar.
Herregud, konstig tant.

Onej, tänk om jag egentligen är 80.
Jag kan va det.
Ibland nickar jag till på bio.
Jag vill ha läsglasögon, men ser inget då :/
Korsord är min grej.
En gång tänkte jag köpa stödstrumpor (?)
Jag tittar surt på kidsen som låter för mycket på bussen.
En gång drack jag kaffe på fat.
Fast...
Jag sover med mjukiselefant.
Jag har rosa pyjamasbyxor med apor på.
Jag tar bort skalet på frukten.
Jag tror jag är cool.
Det blev nog 23 trots allt?
Eller 3.
Svårt det där.


Men tjarrårå.
Måste rusa?



Mamma, kolla jag lever!




Kommentera

Publiceras ej