It's not fair to say BRB and then never actually BRB.

2kommentarer

Jag älskar härliga inlägg av härliga personer.
Då blir jag på gott humör.

Jag sitter här i ett mörkt sovande hus.
Har under en timme lyckats med att få i mig 7 (!) koppar kaffe.
Herrejävlar.
Magkattaren ba värker sönder mig.
Egentligen så ont att jag vill ringa en ambulans som tar mig till en
skön sal att sova i.
Men jag vet ju att man inte får.
Å puu tur.

Aj.

Svt play.
Jag ÄLSKAR svt play.
Rit-Göran.
Han finns där.
Han ba nu ska jag lära er rita äpple.
Sen kan man det.
Sen finns det en kortfilm där om två bästa vänner.
Jag ser den en gång om dagen.
Ibland kanske två.
Det har hänt att det blivit fem.
Jag vill också ha en sån bästa kompis.
Nu har jag inte tid med en.
Jag har egentligen inte tid med någon annan än mig själv.

Åfy.
Det har sagts igen.
Det är det där om det sarkastiska i rösten.
Mamma säger det jämt.
Eller alltså dom som känner mig väl säger det.
Det är väl två stycken.
Himla dumt.
Det är sant.
Jag gör det hela tiden.

Ånej AJ igen.
Efter man druckit sju koppar kaffe på en timme
får man så ont.
Ända upp till nyckelbenen.
Men jag är pigg som en mört.
Alltid något.

Katla.
Från det ena till det andra.
Katla.
Jag älskar Katla.
Jag tror att jag är Katla.

Californication.
Jag älskar Hank Moody.
Fast när jag sett för många avsnitt på rad.
Eller bara ett.
Blir jag honom.
En gång efter ett avsnitt drack jag vodka till frukost och sa "fuck"?
Okej?
Normalt.
Han gör mig ännu mer sarkastik.
Jag kanske borde börja kolla på djurakuten istället.
Fast det finns inte plats för hemlösa katter hos mig.

Å min egna kära rara söta blogg.

Min mormor ska kanske flytta till Gotland.
Jag tänkte ta hennes lägenhet då.
Då kommer jag bo i Jordbro istället.
Å där har jag jobbat.
På colafabriken.
Då var man tolv.
Flitig som en myra.
Jag bah; tjeeena grabben skare vara en hambuurger??
Jag jobbade alltså i lunchmatsalen.
Jag var så himla duktig.

Men hjälp vad mycket koffein.
Överdos.
Alltså inte så jag måste få en spruta i bröstkorgen som i pulpfiction.
Men inte långt därifrån.
Jag pratade i telifon förut och helt plötsligt var jag påväg att
klättra upp på taket?
Okej?
Leka ekorre.
Normalt.

Äsch nu går jag och svabbar golv.
Och skriver lite härliga rapporter.


Nämen vad hittade jag här? Å en kopp tillrå!


2 kommentarer

Malin

10 Nov 2008 07:41

hahahah KIM du är så jävla störd!!

kim svarar malin

10 Nov 2008 09:05

Störd?



Njae. Påhittig möjligtvis.

Härlig och ärlig.



Snygg och smart.



Bra kompis.



Ja osvosv

Kommentera

Publiceras ej