Tide Lag?

1kommentarer


Åfy jag måste effektivisera min verksamhet lite.
Kanske en assistent?
En apa!
Jag ska nog få en apa i julklapp av min mamma.
Det verkar lite så?
Den ska lägga i ordning mina tusentals pinaler
och kanske jobba för mig ibland.
När apan i paketet blir min apa kan jag delegera
uppgifter till djuret.
Man kan säga att den skulle kunna strömlinjeforma
verksamheten.
Konstigt sagt?

Åfy!
Bara den inte äter upp mina bananer.
Vi delar lika?
Eller jag menar du kan kanske få smaka en liten bit.
Annars går jag till pressen och talar ut.
Skön löpsedel: Apan äter upp alla mina bananer
sid; 2, 3, 4 och mitten.
En bild på mig med ledsen min och en tom fruktkorg.
"-Allt gick så bra för mig tills jag skaffade apa och
den käkade opp alla mina bananas."
Jävla apa!
Va?
Tide Lag?
Den heter så.
Hej, mitt namn är Lag, Tide Lag.
Äckeliga Apa.

Mamma jag vill inte ha paket om det ska vara så fult.
Då vägrar jag julen.


Varför har jag två fingrar i apan? Emo man blir.



1 kommentarer

Jimmy

12 Dec 2008 00:06

va kul att vi båda skrev "bananas" i våra nya inlägg. det var kul. det är humor. wow. hm. kul kill/tjej. kul. wow.

Kommentera

Publiceras ej