Rättvisemärkt.

1kommentarer


Satan i gatan vilken helg.
Det har varit fullt ös medvetslös.
Minst.
Jag tror jag kan ha visat vart skåpet ska stå?
Fredag till måndag är en enda stor öl.
Det som minns är att jag varit skoj och underhållt.
Men det kanske är inte är hela sanningen.

Natten till lördag så är det en lucka mellan 02-07.
Har du sett mig?
Klockan 10 på lördag morgon undrar Andy varför alla
plattor är på och det nästan brinner?
Jag kan inte svara.
Konstigt gjort.
Farligt.

Lördag natt hittar jag vägen till LaBoheme.
Min gamla härliga kvarterskrog.
Man kan säga att det var skoj.
Jag bjöd in alla till mitt bord tills platserna tog slut.
Vi hade det festligt.
Men mellan 02-05 är det en lucka igen.
Har du sett mig?

Söndag.
Sjuans öl med han i troublemakers.
Sen Californication.
Men mellan 23-06 är det en luc...nä, bah skoja.

Nu är det måndag.
Jag kämpar mig upp och åker till jobbet.
Klockan sju finns jag på plats.
Trött efter helgens bravader såklart.
Åh, skoj att jag var ledig idag.
Dom undrade allt.
Jag fick iaf frukost och skjuts hem igen.
Åh Kim.

Nix pix hallonpix.

1 kommentarer

Louice

11 Dec 2008 14:25

Bara världens bästa blogg!

Hahah! Är jag bara lite grand en smula låg en dag så kan jag gå in här och läsa så blir jag genast gladast. Du borde få pengar. Får du pengar?

Kommentera

Publiceras ej