Musikhjälpen.

0kommentarer


Åfy.
Tremiljonersextontusentvåhundrafyrtiosju?
Var det verkligen allt man kunde få ihop?
Sverige är pinsamt.
Jag har gett det jag kunde.
Vilket iof inte var så mycket.
Men alla miljonärer?
Omg?
Hemlösa lämnade in det dom kunde.
Men alltså...
Jaja.
Bättre än inget.
Jag ska börja på radio.
Jag passar där.
Man kan säga att jag är en jävel på att prata.
Det kan bli skavsår i öronen på dom som tvingas lyssna
har jag hört.
Sorry.
Jag vill också vara i bur och bli kollad på.
:)

Igår var det julfest och övernattning på mitt gamla jobb.
Det var skoj.
Jag fick fina klappar och åt ost som om jag vore en liten mus.
Åfy illamående.
Men det var skoj.
Jag sov skönt i lilla mysrummet.
Väcktes av några barn som bestämt sig för att
07.00 var en utmärkt tid att hoppa på mig.
Åh!

Nu är jag äntligen hemma.
Men jag vill inte.
Så jag ska packa min väska och ta mig till
jobbet för att sova där inatt.
Börjar tidigt och världens bästa tjej har natten
så varför inte?
Det blir filmkväll och mys.
MYS.
Sen kommer jag hem söndag.
Kanske.

Jag funderar på att resa bort.
Inte över julen.
Mina julplaner är klara.
Men sen efter.
Bor du utanför stan så kan jag komma och
hälsa på.
Jag är rolig.
Ta emot?



små diskreta spår lämnar jag efter mig.

Kommentera

Publiceras ej