Kärleksbrev från hemlig.

4kommentarer

Åh nu kom posten.
Det var kärleksbrev!
Mer sånt.
Himla fint gjort.

Jag fick ett på Lucia också.
Jag har namnsdag då.
Grattis?

Faaast...vem är du?

Jag skulle även vilja veta vem afrikanen som
ringer hela tiden är?
Hur jag vet att det är en afrikan?
Haha.
För den låter så?
Men jag förstår inte vad som sägs så jag klickar
bort hela tiden.
Jag vill inte vara otrevlig.
Men jag blir nervös när någon ringer och
skriker på främmande språk.
Jag vill ha hit en tolk.
Kom.

Nä, nu stan.

Jag ska baaaaraa....

Alltså.
Jag var jättefin.
Snygg.
Jag hade höga stövlar med klack.
Jag hade klänningen.
Jag hade fint lockat hår.
Jag hade skinnjackan.
Fin.
Men.

Nu innan jag ska gå...
...är håret i en knut.
Skorna är bekväma stövlar utan klack.
Jackan är utbytt den med.
Åh, bekväm.
Mjukisbyxor?
Ja, det med.
Rar.




åh kolla mallig och bekväm när den får brev. lägg märke till att min arm  är
på pricken likt ett hästben.

4 kommentarer

Jimmy

18 Dec 2008 22:27

det var då själve... va du skriver mycket :)

kul tjej.

Moa

18 Dec 2008 23:16

innan jag såg att du skrev det, så tänkte jag "ett hästben?". så tokigt!

kim svarar.

25 Dec 2008 02:24

vavava MOA!

såg du hästbenet?

åh duktig!

kim svarar.

25 Dec 2008 02:25

jimmy, man ska inte säga "fan".



Man ska säga "hoppsan kerstin".

Kommentera

Publiceras ej