Kändiskalas.

2kommentarer


Åh idag!
Jag ska in och möta älskade Malin snart.
Vi ska uppdatera kaoset som pågår.
Säga åt varandra vad som ska göras.
Hur man ska hantera situtionen
man lyckats sätta sig själv i igen.
Hur lyckas man?

Jag måste även köpa kaningrejer
på en djuraffär.
Åh, jag hatar djuraffärer.
Det finns djur där!
Jag gillar bara mina egna.
Resten är obehagliga och bits.
Åfy.

Jag kallade bebis för musse idag?
Musse är kaninens orginalnamn innan
jag stal den från min lillasyster.
Jag tror att detta betyder att vi är klara
med varandra.
Tack, bebis.
Det var kul att du var här men nu kan du skutta
vidare i livet.
Åfy, sorligt.
:)

Jag ska köpa sju julklappar också.
SJU!
Alla ska få.
Jag ska även inhandla rödvin.
Man kan säga att jag ska på vuxenfest.
Det ska bli väldigt skoj.
Det är julfest ikväll kl. 18:00 på mitt
gamla jobb, the dagis.
Det kan sluta hur som helst.
Det gillar vi.


Blomman i mitt rum har börjat lukta
uppkastning.
Men det var en present.
Får man slänga då?
Den stör lite.

Åfy.


åh rar.



2 kommentarer

Malin

18 Dec 2008 11:12

åh ser fram emot det. Kim, det är nog bara du och jag som lyckas sätta oss in i såna här situationer. åhhhhhhhhhhhh. ses snart! på favvoplacet!

Kim svarar.

20 Dec 2008 19:36

malin, jag vill ses igen.



jag tycker det behövs.

Kommentera

Publiceras ej