Julestund är som guld i mund kan man säga.

0kommentarer

Åh först!

"Bara världens bästa blogg! Hahah! Är jag bara lite grand en smula låg en dag så kan jag gå in här och läsa så blir jag genast gladast. Du borde få pengar. Får du pengar?
"

Fint sagt från en Louice!
Nej inga pengar!
Inte ett öre.
Knappt kommentarer.
Man kan säga att det är en skam?

Idag är det säsongsavslut på Californication.
Man kan säga att det är slutet på ljuset i vardagen?
Man kan också säga att jag överdriver.
NÄH!

Jag har varit rar idag.
Gjort kärlekskakor med strössel på!
Pia och Jakob blev rörda till tårar.
Nej, jag ljuger.
Dom sa tack och åt upp bara.
Jag blir tokii!!

Åfy!
Det svider i ögonen.
Jag tror det är julblomman ovanför mitt huvud.
Men är det jul så är det.
Aj.

Idag åkte jag buss igen.
Jag är dålig på att åka buss själv.
Jag hamnade längst fram upptryckt mot fönstret vid busschaffisen.
Alltså jag hade hela bussen stirrandes på mig.
Jag gjorde såklart mitt bästa att se cool, smart och sexig ut
på EN (som per gessle hade sjungit det) och samma gång.
Det slutade i att jag såg bajsnödig ut.
Illaåmående, bajsnödig och upptryckt.
Att jag samtidigt bröstade upp mig gjorde det hela nog ännu mer groteskt.
Åfy.

Man kan säga att julen snart är här.
God jul.



åh förra julen hade jag ihjäl roboten. fult gjort!





Kommentera

Publiceras ej