Förändring?

12kommentarer


Nej tack.
Jag tror jag har fastnat med däcket i en snödriva.
Alltså jag har inte ens körkort.
Då förstår man att det är illa.

Jag vet inte riktigt vad jag vill.
Vad ska man vilja?
Jag vill röka 50 cigaretter om dagen.
Cancer?
Njaeee...asså det får man bara om man röker fimpar.
Jag vill vara likblek efter ingen sömn.
Jag vill inte ens äta mat.
Martyr?
Nejdå, jag vill ju.
Du ska inte tycka synd när jag springer runt och svimmar.
Det är bara en del av pjäsen.
Jag kanske inte ens svimmat på riktigt?
Jag kanske bara lägger mig ibland.
Ingen kanske har uppmärksammat min storhet på länge.
Nähä ok! Då lägger jag mig här sålänge.
Oh!
Hej, jag ligger här och dör.
Bra tänkt.
Jag överdriver nu, man förstår det?
:D

Kärlek?
Alltså jag försöker verkligen.
Tro inget annat.
Men var finns tiden?
Hur har man tid med andra?
Finns det instruktionsböcker?
Det finns.
Idiotböcker.
Vadå tända ljus och choklad?
Man blir nervös då.
Nu sa jag inte att jag INTE var kär.
Jag menade bara...vad menar jag?
Ingen aning.

Åh.
Jag blir tooki!

Förresten jag har en 2.10 säng.
Det är sjukt långt åt alla håll och kanter.
Man kan ligga så här och så där och hitåt och ditåt.
Det är skoj.

Snart är det jul igen.
Var är alla?
Momor och  resten av släkt är i Stockholm.
Mamma är i Halmstad.
Syster är på Orust.
Sur kombo i Örebro.
Det blir du och jag bebis.

Omg, vem ringde mig igår natt och pratade om min blogg
och ville fika?
Det är ingen dröm btw.
Jimmy hörde.
Man kanske inte ska ringa 03:17 till någon
som jobbar och behöver sina fyra timmars skönhetssömn.
Eller är det då man ska?
Bra gjort isåfall.
Det fick mig iaf att drömma mardrömmar resten av natten.
Folk ville hugga mig i halsen?
Konstigt.
Nån bah; ååh ska vi fika kim?
Jag bah; aah jag ska bli möördad oh no.
Okej?

Hare bra!
Kanin bäst.


Precis som en flaska vin. Åren går och godare blir man.

12 kommentarer

Carolina Gynning

12 Dec 2008 21:32

Har du inget intressant att skriva så låt bli!

Laila

15 Dec 2008 12:15

Til Carolina Gynning : Har du inget intressant att skriva så låt bli!



Kimmen, jag tycker du er jatteflink. Å jag elskar å lesa hvad du skriver, hon Carolina flickan er bare SVENSK :-):-)



Kram på dig

Anonym

17 Dec 2008 19:50

Kan du inte ens stava till "till" så låt bli att skriva!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:52

So ovan!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:53

So ovan!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:54

Se två skutt upp!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:56

Korrigering av enskilt ord ovan: "Se".

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:58

Där kom det, ja, och understruket på riktigt också. Bra!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:58

Där kom det, ja, och understruket på riktigt också. Bra!

Carolina Gynning

17 Dec 2008 20:00

Och där kom den också, ja. Innan nästa.

Carolina Gynning

17 Dec 2008 20:01

Men allt man skriver fastnar tydligen inte?

Laila

18 Dec 2008 12:36

Om det kun var ordet "till" som var skrivit fel, tycker jag at jag er flink til å skrive svensk. For på norsk heter det TIL



Så d så

Kommentera

Publiceras ej