Åh!

0kommentarer

Åtja.
Jag blev ju inte alls lämnad.
Nu sitter jag i valet o kvalet.
Jag brukar sitta där.
Oskön stol.
Helst av allt skulle jag vilja hitta lite sand,
ni vet att stoppa huvudet i.
Eller dra täcket över?
Täcke, sand, täcke eller sand?
Inget täcke eller sand?
Var är herren vår,
när man har frågor stora som elefanter?

Helvete.
Nu har jag suttit med ett iq-test och svettats.
Jag hade 127 att slå.
Det var viktigt.
Då var man hög.
Hjärnan alltså.
Slog jag?


Man kan säga att det är mycket nu.
Men allting rullar på som det ska.

Jag har borstat tänderna och druckit apelsinjuice.
Dumt.
Min mun drog ihop sig likt en kattrumpa.
Precis som en sån faktiskt.
Det var äckligt och lite fult.

Jag vill även tala om att jag klätt en gran idag.
Jobbets gran.
Den blev så himla ful och grann.
Det är så man skrattar om man ser.
Men skratt förlänger livet och livet ska va långt?
Skoj?

Nej, dax att ta sig an mailet.
Mailet med stort M.
Eller kanske med K som i kärlek?
Jag ska baraaaa....
Det där med att ta sig an.
Det kanske kan vara bra att börja med.
Nu?
Sen?
Nu?
Sen?
Omg, beslutsångest igen.
Jag vet, det finns mediciner för det.
Men det finns också sand och täcken.

Tjarrå.


Å jag kom, jag tänkte och jag segrade. Det är frågan? Och endast tomten är vaken. Det är därför det gör ont när knoppen brister och våren blir tveksam.

Kommentera

Publiceras ej