Skoj.

0kommentarer


Natten är över och dagspasset är på.
Jag är trött.
Jag hade min mormor i luren hela natten.
Hon kunde inte sova och jag var rädd, perfekt.
Det hände lite saker inatt.
Men inte värt att nämnas.
Typ.

Påväg till jobb2 som ligger kvarteret bort, såg jag på en asiat.
Åh, nej han kommer kasta en kaststjärna i ögat på mig, tänkte jag och fick panik.
Jag vill inte bli blind.
Blunda Kim, blunda!
Asiaten gick förbi.
Han kanske hade glömt den hemma.
Varför tänkte jag så?
Hemskt bra.
Har alla asiater kaststjärnor?
För har dom det, då är det ju inte konstigt att man blir rädd.

Jag har tre jobb nu!
Dag, natt och helger.
Försök få tag på mig nu om ni kan.
Ser du mig på stan, då är jag en där likbleka tjejen med ovårdat hår och mörka ringar under ögonen.
Men med en jävla massa pengar.

Det blir skoj.


Kommentera

Publiceras ej